THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Wajah Kesayangan Hamba


Siapa NurQaseh?

My photo
Sarawak, Johor, Perak.., Malaysia
Saya Budak Baru Belajar.. huk huk..

Wednesday, March 31, 2010

Syukur,, Hadir jua akhirnya..


syukur atas perkenalan kita.. jujur dalam berkata-kata,, sopan dan halus budi bicara.. ketelusannya membuatkan aku terpesona.. pertama kali bersua hati terus berkata aku suka dia.. arghh,, ingatkan aku kurang waras seketika.. tapi entah.. hati berkata ya..

mata menatap memberi ketenangan pada hati.. sejuk macam ais kat dalam peti.. tak boleh jadi ni,, lain macam jer.. apo nak buat ni..

tanye hati dan mintak petunjuk llahi,, sahih lah ada yang istimewa dalam diri dia ni.. kami telus bila berbicara soal hati,, kawan penah cakap kalau nak jatuh cinta dalam sekelip mata itu bukan yang mustahil kalau itulah jodoh kita..

hati boleh rasa
.. serasi dan sejiwa.. kenal lama kalau hati kata takde rasa cinta pun tak mustahil jugak.. kenal lama bukan modal untuk kita mudah jatuh cinta..

kita boleh beza sendiri perasaan yang hadir dalam hati.. kenal dia bukan lama pun,, tapi cam ada kimia.. chemistry lah tu.. huhu..

mula2 jumpe aku tunjukkan siapa aku yg sebenar.. gile2, suke gelak, slumber, suke senyum, tapi masih sopan santun.. dia pun 2x 5 ngan aku.. manis sehh kalo dia senyum.. mencairkan hati nurani.. haha..

perkenalan kami secara kebetulan,, pertemuan kami pun secara kebetulan.. kami tak rancang.. apa yang tak dirancang, itulah yang datang.. aku yakin ada hikmah istimewa yg tersembunyi atas perkenalan kami..

aku ni jenis manusia yang mudah menyesuaikan diri.. ikhlas dalam memberi kerna segalanya datang dari hati.. apa yang ku harapkan, segalanya akan berkekalan.. kerna hati semakin yakin, pemimpin yang ku cari telah ku temui.. walaupun ada sedikit kesilapan, mohon diampunkan..

agar segalanya dipermudahkan untuk kami menuju cahaya kebahagiaan.. Ya Allah, ku bersyukur andai dia yang kau kurniakan untukku.. pimpinlah hati kami,, tuntunlah jiwa kami menuju syurgaMu yang abadi.. ikhlas ku menyintai.. jujur ku menyayangi..

Zaim_@h
~~(♥_♥) ~ ~

2 comments:

cemomoi said...

hemmm moga bahagia membawa ke syurga

apa pon ingat le ketika mabuk ada orang kata lautan api pon sanggup renang

LuVeN@yR@H.. said...

zaimah..........

alhamdulillah...moge bahagia kekal milik zaim n zaimah..
ak tumpang bahagia tgk korg bahagia...ak syg ko =)

jge diri baik2, jemput ak nk nikah nti k...tp lau kt swak,ak tak tau jalan...dh la jauh..mau leh tersesat aku..hehehe

"yanie purplish hairudin"