THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Wajah Kesayangan Hamba


Siapa NurQaseh?

My photo
Sarawak, Johor, Perak.., Malaysia
Saya Budak Baru Belajar.. huk huk..

Sunday, October 25, 2009

NurQaseh Di 'Japan Festival' UPSI 09..

(tengok pameran lukisan kat galeri seni UPSI, i love art)

(patung kecik yg comei ni salah satu bahan pameran)

(tulisan Jepun)

(aku kebas baju AJK jap.. hehe)

(hajat yang tercapai.. hehe)

Tengok gambar kat atas.. ada cam model tak.. hehe.. nilah salah satu baju yg aku teringin sangat nak pakai.. ni baju ‘yukata’ emm ala ala kimono lah jugak.. kalo aku tak gtau ni baju yukata, mesti korang ingat ni baju kimono kan? Hehe..

Ni lah salah satu aktiviti masa Japan Festival kat UPSI yg berlangsung selama 2 hari kalau tak silap.. tapak shot ambik gambar ni adalah antara yg menjadi perhatian.. haha.. mula2 malu gak, tapi peluang dah ada depan mata, aku pun apa lagi.. hehe.. just bayar 2 ringgit jer untuk baju + 5 keping gmbar.. cam ambik gmbar kat studio tu.. huhu..

Thanks kat Intan coz dia yg informkan aktiviti ni kat aku.. tarikh ambik gambar ni 21/10/09.. petang.. aku sanggup tunggu w/pun mlm tu aku da test.. kih3.. tapi semua beres.. caya lah zaimah..



5 comments:

al-lavendari said...

apa beza baju yukata dengan kimono? baju I kata tak ada ke ?

NurQaseh_Zaimah said...

saya pun tak pasti.. tapi yukata lagi simple dpd kimono.. baju 'ikata' belum tercipta lagi.. tunggu tahun depan.. mmg lah kreatif dlm berkata-kata.. hehe

Tg Abd Ghafar B Tg Ahmad said...

salam.best nampak pameran tu. atleast kite mengenali sedikit sebanyak budaya, pakaian dan pemakanan masyarakat jepun.

teringin ke oversea,
Tg

NurQaseh_Zaimah said...

betul tu.. dapat sambutan dpd student UPSI..

Unknown said...

mohon share gambar-gambar cikgu nurqaseh dan maklumat berkaitan sebagai memenuhi assignment saya :) terima kasih