THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Wajah Kesayangan Hamba


Siapa NurQaseh?

My photo
Sarawak, Johor, Perak.., Malaysia
Saya Budak Baru Belajar.. huk huk..

Sunday, October 25, 2009

Saat Terakhir Bersama Kalian Yang Akan Menimbulkan Kerinduan..

(cenderamata last with u all)

(maroon + putih baju dinerku)

(cath + heng + mas + kak asmar aku syg kamu)

(syg semuanya PAKK 06/07)

(persahabatan yg akan menjadi kenangan)

Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Awal Kanak-Kanak atau lebih dikenali sebagai PAKK (senang nak sebut) sesi 06/07 telah menjalinkan jalinan persahabatan bersama kalian.. persahabatan yg mengajar erti kehidupan.. persahabatan yg membuatkan kita ketawa, menangis bersama-sama dalam mengejar cita-cita..

Terima kasih atas jalinan persahabatan yg kalian hulurkan.. aku hargai dan selamanya akan tersemat di hati.. program terakhir kita bersama ialah pragraduasi dan jamuan hari raya kat Bangunan Cancoleri UPSI bertarikh 17/10/09.. pas tu jamuan raya persatuan PAKK UPSI bertarikh 19/10/09..

<a href=

Ku hulurkn tgn mohon maaf atas segala khilaf saat kita bersama.. titis air mata menjadisaksi betapa kita menyayangi.. moga jalinan persahabatan kita tak berakhir saat kaki melangkah meninggalkn UPSI sikit ms lagi , tapi selamanya tersemat di hati w/pun jarak memisahkan kita..

Ingatilah aku sebagai teman yg disenangi dan rakan yg dirindui.. aku akan mendoakan yg terbaik buat kalian.. menjadi hamba yg taat padaNya, menjadi anak yg hormat ibu bapa, menjadi guru yang berjasa utk anak bangsa, menjadi rakan yg setia.. salam perpisahan, salam perjuangan untuk menuju kejayaan..

<a href=
~nurkasihzaimah cayang frenz~

0 comments: