THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Wajah Kesayangan Hamba


Siapa NurQaseh?

My photo
Sarawak, Johor, Perak.., Malaysia
Saya Budak Baru Belajar.. huk huk..

Friday, October 30, 2009

Salam Kejayaan Dalam Peperiksaan..

~salam peperiksaan dpd NurQaseh_Zaimah~

(selamat exam semua)

alam belajar dengan peperiksaan tidak boleh dipisahkan.. emm skrg ni musim peperiksaan bagi kami pelajar UPSI dan mungkin bagi anda jua di luar sana.. peperiksaan kali ini merupakan peperiksaanku yang terakhir setelah hampir 3 tahun setengah menuntut ilmu utk mendidik anak bangsa nanti di UPSI.. selepas ini praktikal.. alhamdulillah sebelum ini keputusan tidak pernah mengecewakan.. usaha tangga kejayaan..
<a href=

(ucapan utk diri sendiri)

seperti biasa utk menaikkan mood final, ucapan kejayaan daripada rakan2 membakar lagi semangat utk melakukan yang terbaik.. harapan keluarga yang mengharapkan kejayaanku.. doakan kejayaanku di sini.. utk rakan2 semester 7 PAKK minor Pendidikan Khas or Pendidikan Sekolah Rendah, lakukan yang sehabis baik.. juga utk sahabat yang lain.. ku doakan semoga kejayaan menjadi milik kita bersama.. kitakan guru BITARA..

<a href=

(slip exam di samping gambar arwah ayah)

final kali ni, zaimah perlu duduki 6 peperiksaan (coz 6 subjek).. bermula 5 Nov sampai 17 Nov.. emm zaimah akan lakukan yang terbaik.. cayalah zaimah.. hadapi dengan senyuman..
apa pun berserah pada Allah.. ni adalah doa yg boleh kita amalkan bersama.. moga langkah kaki memasuki dewan peperiksaan akan lebih bersemangat.. usaha, doa, tawakal.. Allah akan menganugerahkan yang terbaik utk setiap hambaNya..

<a href=<a href=







~selamat berjaya kawan-kawan~


0 comments: