THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Wajah Kesayangan Hamba


Siapa NurQaseh?

My photo
Sarawak, Johor, Perak.., Malaysia
Saya Budak Baru Belajar.. huk huk..

Monday, January 4, 2010

Selamat Tinggal 2009

Selamat tinggal 2009

Tidak terlewat rasanya untukku mengucapkan selamat tahun baru kepada semua.. Entri ini aku tulis saat akan berakhirnya tahun 2009.. Lebih kurang dalam 5 jam lagi.. Saje suka suki..
2009 berlalu pergi, 2010 akan mengganti..

Syukur atas segala anugerah kekuatan dan ketenangan yg diterima daripadaNya sejak dari mula lahir ke dunia.. Hikmah dan nikmat kehidupan yang tiada tolok bandingan..

Juga syukur atas anugerah keafiatan yg memudahkan kita menjalani kehidupan seharian.. Alhamdulillah..

Moga aku akan terus mendapat pimpinanNya ke arah keampunan, pengabdian,kebenaran dan ketaatan yang berkekalan hingga akhir nafasku hidup di atas muka bumiNya..

2009 menyingkap 1001 kisah dalam hidupku.. Tahun yang aku rasakan terlalu banyak cerita selama hidup di atas muka bumi Allah.. Cerita bersama teman dan juga keluarga.. Cerita yang telah berakhir.. Cerita yang baru hendak bermula..

Segalanya terungkap dalam satu tema kehidupan hingga tak mampu hendak ku luah denga kata-kata.. Biarlah rahsia kata siti nurhaliza.. hehe

Kisah suka, duka , manis, pahit, bahagia.. Pertemuan dan perpisahan.. Kejayaan dan kegagalan .. Segalanya realiti kehidupan.. Membuatkan aku meningkatkan manis dalam senyuman.. lalala~

Tahun yang menjadikan aku insan tabah dan redha dengan takdir llahi..

Tahun yang membuatkan aku sedar tentang kesilapan diri..

Tahun 2009 juga menggoyahkan sedikit kekuatan hati saat diri diuji oleh insan yang aku sayangi..

Biarkan berlalu kerna aku akan melupakan segalanya.. Moga diberi kekuatan oleh yang Maha Esa..

GraphicsGraphicsGraphicsGraphics

p/s : 2009 tahun zaimah mula join sekaki tulis blog hanya utk suka suki berkongsi, juga tahun terindah bersama teman2 di UPSI dan segalanya tinggal kenangan kini..


0 comments: